Απαντήσεις ΑΣΠΕ και ΠΕνΕΠ, στο άρθρο της εφημερίδας «Αγγελιοφόρος» της Θεσσαλονίκης, της 25/1/2009 με τίτλο: "Οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ και η... πίσω πόρτα"
            
  Κύριε Διευθυντά,
 
               με έκπληξη διάβασα στις  25/1/2009  το άρθρο της  έγκριτης εφημερίδας σας:  «Οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ»,  που αφού ο συντάκτης του παραδέχεται, ότι: «Σίγουρα το ΑΣΕΠ δεν είναι ο καλύτερος τρόπος διορισμού, γιατί είναι δύσκολο να κατατάξεις με ακρίβεια εκπαιδευτικούς μέσα από τρία γραπτά…», προχωρεί και συκοφαντεί το σύνολο των πολύτεκνων εκπαιδευτικών γράφοντας…  πιο κάτω: « Το απίστευτο να διορίζονται όσοι είναι? καρπεροί και κάνουν πολλά παιδιά και να «στραβώνουν» τα παιδιά των άλλων, αφού το μόνο προσόν διορισμού τους είναι ότι είναι πολύτεκνοι, πρέπει να καταργηθεί».
 
Είμαι ένας από αυτούς που αγωνίσθηκαν  για το  διορισμό των  συναδέλφων,  πολύτεκνων εκπαιδευτικών, και το θεωρώ τιμή μου που συνέβαλα  από τη θέση του Γεν. Γραμματέα της ΑΣΠΕ  στη δημιουργία του ν.3255/2004 βάσει του οποίου διοριζόμαστε στην εκπαίδευση(χωρίς να κάνω χρήση  του νόμου  αυτού, καθότι εγώ διορίσθηκα με βάση την επετηρίδα ).  Ως γνωστό  για τον υπόλοιπο Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα, υπάρχει  ο  ν. 2643/98 που μεριμνά  για την απασχόληση προσώπων ειδικών κατηγοριών που προστατεύονται .
 Θα πρέπει να γνωρίζει ο  αρθρογράφος σας,  ότι:
1. Για να δώσει η  Πολιτεία αυτά τα μέτρα στήριξης στους πολύτεκνους, στηρίχθηκε στη Συνταγματική επιταγή του άρθρου 21: «… οι πολύτεκνοι έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος» και σε αποφάσεις του ΣτΕ που έχει κρίνει, ότι: «… η εξυπηρέτηση του ατομικού συμφέροντος των πολυτέκνων αποτελεί εξυπηρέτηση του γενικότερου δημοσίου συμφέροντος προ του οποίου και αυτή η αρχή της ισότητας των Ελλήνων απέναντι στους νόμους δεν ισχύει, λόγω του δημογραφικού προβλήματος».
2.  Ήταν χρέος της Πολιτείας  απέναντι μας η δημιουργία αυτού  νόμου και πρέπει να σημειώσω,  ότι από τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς που διορίσθηκαν τα τελευταία 2 χρόνια,  η πλειονότητα αυτών σε ποσοστό άνω του 95%  ήταν νέοι πολύτεκνοι δηλ. που  είχαν 3 παιδιά και μετά την ισχύ του νόμου απέκτησαν και το 4ο παιδί τους. Επιτέλους, έγινε και ένας νόμος από την Πολιτεία  που  λειτουργεί με καθαρά δημογραφικά κίνητρα!. Συγχρόνως ο διορισμός αυτός, έφερε αφενός Εκπαιδευτικούς με αρχές και αξίες στα σχολεία   και αφετέρου, έδωσε  νέες γεννήσεις στην πατρίδα μας.
3. Ένας πολύτεκνος εκπαιδευτικός, έχει κατά τεκμήριο τρία  πράγματα: αγάπη για τα παιδιά, διάθεση προσφοράς και φιλοπονία. Αν αυτός ο άνθρωπος που αποδεικνύει στην πράξη την αγάπη του για τα παιδιά δεν είναι κατάλληλος να διδάξει τότε ποιος είναι;  Δεν ξέρετε πόση χαρά νοιώθομε  όταν γονείς των μαθητών μας,  μας παίρνουν τηλέφωνο, να μας συμβουλευθούν τι να κάνουν για τα παιδιά τους. Και όταν τους ρωτάμε γιατί εμάς; μας απαντούν, μα… εσείς μεγαλώνετε  τόσα παιδιά και ξέρετε!. Αγαπητέ  αρθρογράφε,  κάποιος που αγαπάει πραγματικά τους μαθητές του και νοιάζεται να τους δώσει ότι καλύτερο μπορεί, δεν θα φροντίσει και στο  θέμα της επιστημονικής του συγκρότησης  να είναι επαρκής;  Βάσει ποίων στοιχείων εσύ μας συκοφαντείς, και λασπολογείς κρυπτόμενος  πίσω από την ανωνυμία σου;
4. Μου παραπονέθηκε, κάποτε, συνάδελφος που υπηρετεί στην Αθήνα… γιατί, δεν μπορεί να πάει πιο κοντά στην περιοχή που είναι το σπίτι του, επειδή διορίστηκαν τρεις πολύτεκνες στο σχολείο που τον ενδιαφέρει. «Έφαγα τόσα χρόνια στα παραμεθόρια εγώ να μαζέψω τόσα μόρια και τώρα δεν μπορώ να πάω κοντά στο σπίτι μου», μου είπε. Εγώ όμως που τον γνωρίζω, ξέρω ότι έκανε ένα χρόνο στη  Β. Ελλάδα και 3-4 χρόνια στο Υπουργείο Παιδείας με τα μόρια της Β. Ελλάδος, επειδή είχε το «μέσον». Και τώρα που το «μέσον» δεν μπορεί να τον εξυπηρετήσει διαμαρτύρεται για τους πολύτεκνους!.
Γι' αυτό φίλε, μην παραπονιέσαι για τους πολύτεκνους. Στο κάτω-κάτω,  με τον κατήφορο που έχει πάρει το δημογραφικό, σε λίγο οι πολύτεκνοι θα κάνουν μάθημα κυρίως….  στα παιδιά τους.
 
Χρυσόγελος Μανώλης
Γ. Γραμματέας ΑΣΠΕ
Ηλεκτρ. Μηχανικός ΕΜΠ
==========================

===================================================

ΠΕνΕΠ

ΑΡ. ΠΡΩΤ.: 13  /12-2-2009
ΕΠΙΣΤΟΛΗ
  
 
ΠΡΟΣ:
ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΕ   "ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ"
Κ. Τραϊανό Χατζηδημητρίου
Τσιμισκή 45,
54623 Θεσσαλονίκη
 
ΚΟΙΝ:
ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ Μ.Α. ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΠΕΚ. Αλέξανδρο Μπακατσέλο
Τσιμισκή 45,
54623 Θεσσαλονίκη
 
 
Θέμα:  Απάντηση σε άρθρο του κ. Ευστράτιου Στρατηγάκη που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα σας «Αγγελιοφόρος της Κυριακής» στις 25/1/09
 
 
              
Κύριε Διευθυντά,
            Πρόσφατα, στην ηλεκτρονική και έντυπη έκδοση της εφημερίδας σας «Αγγελιοφόρος της Κυριακής» και στο άρθρο με τίτλο «οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ και η…. πίσω πόρτα» (φύλλο 25/01/09 -σελ.25), ο συντάκτης του, κ. Στρατηγάκης Ευστράτιος, καταφέρεται κατά του συνόλου σχεδόν των εκπαιδευτικών και παράλληλα προσβάλει τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς. Συγκεκριμένα κάνει λόγο για :

     1. Το σύστημα διορισμών,

α. «Το σύστημα διορισμού με την επετηρίδα είχε αποδειχθεί αναποτελεσματικό, διότι δημιουργούσε αποκλεισμούς… καθώς υπήρχαν πολλοί καθηγητές που αποκλείονταν από το διορισμό, απλά γιατί είχαν γεννηθεί αργά και δε θα έφτανε ποτέ η σειρά τους.»
β. «.. η κ. Γιαννάκου είχε άλλη γνώμη. Το σύστημα διορισμών που καθιέρωσε είναι πολύπλοκο, αφήνει παράθυρα για το διορισμό ημετέρων…»
γ. «Το σημερινό αλαλούμ..
- Το 60% από ΑΣΕΠ
- Το 40% από ενιαίο πίνακα αναπληρωτών
- ..όσοι έχουν συμπληρώσει μέχρι 30-6-2008 πραγματική υπηρεσία 30 μηνών.
- ..όσοι έχουν συμπληρώσει πραγματική υπηρεσία 24 μηνών και έχουν πιάσει σε ένα τουλάχιστον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τη βάση.

- Υπάρχει και τρίτη κατηγορία, πέρα από τα ποσοστά: είναι οι πολύτεκνοι. Αυτοί, επειδή έχουν πολλά παιδιά, χωρίς κανένα κριτήριο διορίζονται ως εκπαιδευτικοί όπου θέλουν.»

 

   2. Την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ),

α. «..τα απογευματινά μαθήματα των λυκείων στα οποία οι προσλήψεις γίνονται χωρίς κανένα αντικειμενικό κριτήριο.»

β. «Αν έχεις «μπάρμπα στην Κορώνη», που έλεγαν πριν από 50 χρόνια, ξεκινάς από την ΠΔΣ, αποκτάς σιγά σιγά προϋπηρεσία, εγγράφεσαι στον πίνακα των αναπληρωτών και κάποια στιγμή σε καλούν αναπληρωτή, …. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί κάποιος να παρακάμψει κάθε αντικειμενικό κριτήριο και να προσληφθεί μόνο και μόνο γιατί είχε τους κατάλληλους ανθρώπους να τον στηρίξουν.»

 

   3. Τον ΑΣΕΠ,

α. «..Σίγουρα το ΑΣΕΠ δεν είναι ο καλύτερος τρόπος διορισμού, γιατί είναι δύσκολο να κατατάξεις με ακρίβεια εκπαιδευτικούς μέσα από τρία γραπτά.»
β.«…Είναι αυξημένη η πιθανότητα του λάθους ή της τύχης.»

γ. «Ο μεγάλος τζίρος της απελπισίας», «.. Ο τζίρος που αναπτύσσεται γύρω από το διαγωνισμό είναι πολύ μεγάλος. Αποδεικνύεται, ακόμη μια φορά, ότι τα φροντιστήρια τα δημιουργούν και τα συντηρούν οι διαγωνισμοί συμπλήρωσης θέσεων, που δεν έχουν καμία σχέση με τις εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων.»

 

    4. Την ΟΛΜΕ,

α. «…Η ΟΛΜΕ (το συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών) βρίσκεται ακόμη στην εποχή της επετηρίδας και δε βλέπει ή κάνει ότι δε βλέπει την πίσω πόρτα των διορισμών.»
 
ώστε να φτάσει στο εξής συμπέρασμα,
«Το λογικό είναι λοιπόν να γίνονται όλες οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ και να μοριοδοτείται η προϋπηρεσία, όπως γίνεται και τώρα. Το απίστευτο να διορίζονται όσοι είναι καρπεροί και κάνουν πολλά παιδιά και να «στραβώνουν» τα παιδιά των άλλων, αφού το μόνο προσόν διορισμού τους είναι ότι είναι πολύτεκνοι, πρέπει να καταργηθεί. Ο ενιαίος πίνακας αναπληρωτών πρέπει να καταργηθεί, καθώς και κάθε άλλος τρόπος διορισμού, αφού δέκα χρόνια μετά την καθιέρωση του διαγωνισμού δεν έχουν έννοια μεταβατικές διατάξεις.»
 
 
Κύριε Διευθυντά, για τον κ. Στρατηγάκη ως δημοσιογράφο έχουμε να επισημάνουμε τα εξής:
 

     1.Υπερασπιζόμαστε το δικαίωμά του να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του, αλλά ταυτόχρονα αρνούμαστε να δεχτούμε στο όνομα της ελευθερίας του τύπου την προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, την δυσφήμιση  των πολύτεκνων εκπαιδευτικών και την ισοπέδωση του συνόλου σχεδόν των εκπαιδευτικών.

     2.Ποια η χρησιμότητα του εν λόγω άρθρου στην ενημέρωση των αναγνωστών σας, με ένα      κείμενο που είναι αποσπασματικό, χωρίς τεκμηρίωση και αναληθές;

     3.Τι αλήθεια προσφέρει  στην ενημέρωση η εμπάθεια ενός συνεργάτη σας, απέναντι σε όσους έχουν παιδιά, ευτελίζοντας  το «θαύμα» της ζωής με εκφράσεις όπως «καρπεροί» και μη;

     4. Κατά ποια έννοια, σύμφωνα με τον συνεργάτη σας τα πτυχία ΑΕΙ δεν αποτελούν προσόν διορισμού; Δηλαδή τόσες δεκαετίες στην εκπαίδευση διορίζονται εκπαιδευτικοί χωρίς προσόντα κατά τον κ. Στρατηγάκη;.

     5.Από ποιο φάκελο του συντάκτη σας προκύπτει ότι μετά το 2004 και «το σύστημα διορισμών που καθιέρωσε η κ.  Γιαννάκου» διορίζονται οι «ημέτεροι…» στα σχολεία;

     6. Οι διαγωνισμοί συμπλήρωσης θέσεων όπως αναφέρει, δίνουν σαφές προβάδισμα και σε

ποιους ; (η προσμέτρηση «προϋπηρεσίας που έχει αποκτηθεί με μη αντικειμενικά κριτήρια», «Ο τζίρος που αναπτύσσεται γύρω από το διαγωνισμό είναι πολύ μεγάλος....τα φροντιστήρια τα δημιουργούν και τα συντηρούν οι διαγωνισμοί συμπλήρωσης θέσεων», «δεν έχουν καμία σχέση με τις εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων»)

     7.Για αυτούς που είχαν «γεννηθεί νωρίς» και δεν έφτασε ποτέ η σειρά τους, ο διαγωνισμός εξασφάλιζε ίσες ευκαιρίες; («..αποκλείονταν από το διορισμό, απλά γιατί είχαν γεννηθεί αργά και δε θα έφτανε ποτέ η σειρά τους»)

     8.Το γεγονός ότι, ο συνεργάτης σας διορίστηκε στην Δημόσια εκπαίδευση από τους πίνακες  διοριστέων του διαγωνισμού εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ, του επιτρέπει να είναι αμερόληπτος, στην διατύπωση των συμπερασμάτων του και στις απόψεις του, για 130000 (το 80% του συνόλου των εκπαιδευτικών) συναδέλφους του που διορίστηκαν από άλλους πίνακες διορισμού;

      9. Από τα γραφόμενα, του συνεργάτη σας, φτάσατε και εσείς στο συμπέρασμα που φτάσαμε και εμείς διαβάζοντας το άρθρο, ότι μάλλον πρέπει να καταργηθεί ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ; Γιατί άραγε προσπαθεί να μας πείσει για το αντίθετο;

     10. Στον Αγγελιοφόρο  στις 21/01/2007 σε άρθρο του   με τίτλο «φροντιστήρια και ΑΣΕΠ» ο κ. Στρατηγάκης  αναφέρει «Τα φροντιστήρια για τον ΑΣΕΠ ξεκίνησαν όχι γιατί υπάρχει κάποια δυσλειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος στα πανεπιστήμιά μας, κάτι που όλοι γνωρίζουμε ότι ισχύει, αλλά γιατί οι θέσεις είναι περιορισμένες. Ο ανταγωνισμός για μια θέση στη δημόσια εκπαίδευση δημιουργεί την ανάγκη για πρόσθετη ενίσχυση των υποψηφίων….. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί πέφτει τόση λάσπη πάνω σε ανθρώπους που  παρέχουν, με το αζημίωτο φυσικά, την βοήθειά τους στους υποψηφίους να πετύχουν τους στόχους τους. Κι όμως τους κατηγορούν ως παραπαιδεία ότι μαθαίνουν τεχνικές εξετάσεων και πολλά άλλα τέτοια.
Ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Τα φροντιστήρια είναι νόμιμες επιχειρήσεις που ελέγχονται από το Υπουργείο Παιδείας, το Υπουργείο Οικονομικών και το ΙΚΑ. Προσφέρουν κάτι που έχει ζήτηση από τους υποψηφίους. Από τη μία μας έχουν θεοποιήσει την κοινωνία της αγοράς και από την άλλη δαιμονοποιούν κάποιους που λειτουργούν σύμφωνα με τους νόμους της. Δεν ευσταθεί λοιπόν καμία κατηγορία εναντίον τους. Φυσικά, όπως σε όλους τους κλάδους, υπάρχουν οι σωστοί επαγγελματίες και οι απατεώνες, αλλά πείτε μου πού δεν γίνεται αυτό. Όλο αυτό το μένος εναντίον τους λοιπόν δεν έχει καμία πραγματική αιτία, κι όμως κάνει ανθρώπους να ντρέπονται να πουν το επάγγελμά τους. Τα γράφω αυτά γιατί ήμουνα για 15 χρόνια φροντιστής, τώρα πια δεν είμαι, και πραγματικά ένιωθα όλα τα ΜΜΕ να με βρίζουν καθημερινά, χωρίς να φταίω σε τίποτα..»
.

    11. Δύο χρόνια νωρίτερα, στον Αγγελιοφόρο στις 28/01/2007, σε άρθρο με τον ίδιο τίτλο «οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ και η…. πίσω πόρτα»  ο κ. Στρατηγάκης αναφέρει ως συμπέρασμα  πως, «Πρέπει να καταργηθεί κάθε διαδικασία που αφήνει έστω και υπόνοιες διαβλητότητας. Ο πιο αδιάβλητος τρόπος αυτή τη στιγμή και μέχρι να προταθεί ένας καινούριος είναι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Σίγουρα μία εξέταση διαρκείας 8 ωρών δε μπορεί να κατατάξει με απόλυτη ακρίβεια τους υποψήφιους, ιδίως όταν υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι για λίγες θέσεις. Αυτό σημαίνει ότι όσοι δεν περνούν δεν είναι κατ’ ανάγκην κακοί δάσκαλοι ή καθηγητές κι όσοι περνούν δεν είναι πάντα οι καλύτεροι, όμως σε γενικές γραμμές είναι ένας αδιάβλητος τρόπος κατάταξης των εκπαιδευτικών, όμοιος με τις πανελλήνιες εξετάσεις που ποτέ δεν αμφισβητήθηκαν.» (σημ. αλήθεια δεν υπήρχαν τότε πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί, φέτος τους ανακάλυψε;)

    12. Έξι μήνες αργότερα, στο Αγγελιοφόρο στις 15/07/2007, σε άρθρο «Η πίσω πόρτα των πανελληνίων» ο κ. Στρατηγάκης ακυρώνει το προηγούμενο συμπέρασμα αναφέροντας πως, «Δυστυχώς έφτασε ο κόμπος στο χτένι και στις πανελλήνιες εξετάσεις. Ακυρώνονται από τα πράγματα….»

    13. Τα δημοσιεύματα με τίτλους, «Διαγωνισμός... λαθών από το ΑΣΕΠ», «Άλλα λένε τα σχολικά βιβλία, άλλα οι απαντήσεις που ανακοίνωσαν», «Αλαλούμ! Καθώς έχει ξεσπάσει θύελλα διαμαρτυριών από τους 60 χιλιάδες υποψηφίους του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών..»,  στον ημερήσιο τύπο, ένα μήνα μετά από το διαγωνισμό, δεν «αγγίζουν» τον κ. Στρατηγάκη ώστε να ενημερώσει τους αναγνώστες σας;

 

Κύριε Διευθυντά, για τον κύριο Στρατηγάκη ως εκπαιδευτικό έχουμε να επισημάνουμε τα εξής:

 

1.                Ο όρος παιδεία χρησιμοποιείται στην παιδαγωγική με δύο μορφές: α) Ως "υπερκείμενη",
και δηλώνει κάθε παιδευτική ενέργεια, β) Ως "υποκείμενη", και δηλώνει το αποτέλεσμα της ορθής αγωγής και της αληθινής μόρφωσης. Στις δύο αυτές μορφές γίνεται φανερό ότι παιδεία χωρίς αγωγή και μόρφωση δεν μπορεί να νοηθεί, όπως και αγωγή και μόρφωση έξω από τα πλαίσια της παιδείας είναι ακατανόητη.
2.                Ο όρος παιδεία φανερώνει την εσωτερική καλλιέργεια, δηλ, την ψυχική, την
ηθική και την ανθρωπιστική μόρφωση, δηλαδή την ανάπτυξη του πνεύματος, την καλλιέργεια της σκέψης, την διαμόρφωση συνείδησης με βάση τις πανανθρώπινες αξίες, όπως είναι η δικαιοσύνη, η αλληλεγγύη, ο σεβασμός στην ανθρώπινη ύπαρξη και στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
3.                Γνωρίζει ο κ. Στρατηγάκης ότι εκτός από δημοσιογράφος είναι και λειτουργός μέσης
Εκπαίδευσης;
4.                Γνωρίζει  ότι «Το υπαλληλικό καθήκον προσδιορίζεται τόσο από τις υποχρεώσεις που
επιβάλλουν στον υπάλληλο οι κείμενες διατάξεις, οι εντολές και οδηγίες όσο και από τη συμπεριφορά που πρέπει να τηρεί ο υπάλληλος και εκτός της υπηρεσίας ώστε να μη θίγεται το κύρος αυτής.»;
5.    Γνωρίζει για την «παράβαση της αρχής της αμεροληψίας»  ή για την «άσκηση κριτικής των πράξεων της προϊσταμένης αρχής που γίνεται δημοσίως, γραπτώς ή προφορικώς, με σκόπιμη χρήση εν γνώσει εκδήλως ανακριβών στοιχείων ή με χαρακτηριστικά απρεπείς εκφράσεις»;
6.    Αν κατά τον συνεργάτη σας, για τους πολύτεκνους πτυχιούχους ΑΕΙ το μόνο προσόν διορισμού τους είναι τα πολλά παιδιά, για τον ίδιο άραγε ποιό είναι;
7.                Κατά ποιο τρόπο διεκδικεί εκ μέρους των διοριστέων από ΑΣΕΠ την αποκλειστικότητα
της ικανότητας και των προσόντων για να διδάξουν όταν ουσιαστικά έκαναν χρήση του ίδιου προσόντος διορισμού, δηλαδή του πτυχίου τους, όλοι οι εκπαιδευτικοί , τόσο όσοι διορίστηκαν με επετηρίδα, ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, 16μηνο, 30μηνο του 2004, ΙΔΑΧ, 24μηνο, 30μηνο του 2008, πολύτεκνοι, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. σε Σ.Μ.Ε.Α. και Κ.Δ.Α.Υ. (σύνολο 130.000 εκπαιδευτικοί, δηλαδή το 80%) όσο και όσοι διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ, αφού όπως ο ίδιος υποστηρίζει  «στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ…Είναι αυξημένη η πιθανότητα του λάθους ή της τύχης.»
8.                Γνώριζε ο κ. προϊστάμενος  της Δ/ΒΑΘΜΙΑΣ Αν. Αττικής τις απόψεις του, περί
«καρπερών», «διορισμών χωρίς προσόντα», «μπάρμπα στη Κορώνη», «διορισμούς ημετέρων», «το σημερινό αλαλούμ» όταν τον τοποθέτησε σε ΓΡΑΣΕΠ Αν. Αττικής στις πρόσφατες κρίσεις;
9.    Αλήθεια τι πιστεύει, για αυτούς που κατηγορεί πως «το μόνο προσόν διορισμού τους είναι ότι είναι πολύτεκνοι», έχουν περισσότερα ή λιγότερα αντικειμενικά επιστημονικά προσόντα από όσα ο ίδιος δηλώνει;
10.     Τους πολύτεκνους που ήταν στους διοριστέους του ΑΣΕΠ αλλά προτίμησαν να διοριστούν από τον πίνακα των πολυτέκνων σε ποια κατηγορία τους κατατάσσει, στους έχοντες προσόντα ή στους μη έχοντες;
 
Κύριε Διευθυντά, τελευταία έχουμε την εμφάνιση μιας ρατσιστικής νοοτροπίας «άριας φυλής» εκπαιδευτικών, που διατυμπανίζουν αριστερά-δεξιά, ότι κατέχουν την αποκλειστικότητα στη γνώση και ανακηρύσσουν εαυτούς, δίκην άλλων εποχών, σωτήρες της εκπαίδευσης και σύμφωνα με την οποία όλοι οι άλλοι είναι ανίκανοι. Αναπαράγουν τις θεωρίες τους με διάφορα μέσα και μορφές σε ένα παραλήρημα έπαρσης και εγωισμού.
Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Πολυτέκνων καταδικάζει τις ατυχείς τοποθετήσεις του συναδέλφου μας κ. Στρατηγάκη, ο οποίος πιστεύει ότι είναι άδικος ο διορισμός μας και μας κατηγορεί ότι «στραβώνουμε» τους μαθητές μας, για να μην αναφερθούμε στις εκφράσεις περί καρπερότητας οι οποίες ασφαλώς και δεν αρμόζουν σε παιδαγωγό. Όσον αφορά το Νόμο 3255/2004 με τον οποίο διορίζονται οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί πιστεύουμε ότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αμφισβητεί έμμεσα ή άμεσα επίσημους νόμους του κράτους όταν μάλιστα έχει δώσει όρκο ότι θα τους τηρεί. Ακόμα είναι χρήσιμο να γνωρίζει κανείς ότι στις σύγχρονες κοινωνίες το Κοινωνικό κράτος συνυπάρχει με το κράτος Δικαίου και μάλιστα βοηθά τόσο στον εκσυγχρονισμό του όσο και στην ανάδειξη της κοινωνικής δικαιοσύνης του κράτους απέναντι στον πολίτη. Ο Νόμος 3255/2004 λοιπόν προάγει την κοινωνική δικαιοσύνη απέναντι στους πολύτεκνους. Υπάρχει έστω ένας που μπορεί να το αμφισβητήσει;  Για να μην αναφέρουμε τα όσα επιτάσσει το Σύνταγμα και ένα πλούσιο νομικό πλαίσιο.    
Κύριε διευθυντά, δεν θα γράφαμε όλα αυτά αν δεν είχαμε διαβάσει το κείμενο που δημοσιεύσατε στην εφημερίδα σας με τίτλο «Οι πολύτεκνοι μολύνουν το περιβάλλον» (ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ / Σελίδα: 33 Ημ/νία: 04-02-2009) μια αναπαραγωγή του άρθρου των The Sunday Times με τίτλο  Two children should be limit, says green guru.  Κατά την γνώμη μας, αυτό είναι ένα ακόμη «δυνατό» επιχείρημα που δικαιώνει  τις απόψεις του κ. Στρατηγάκη και κάποιων άλλων όσον αφορά τους πολύτεκνους. Εμπάθεια ή πρώιμος «οικολογικός ρατσισμός»;
Κύριε διευθυντά, οι εκπομπές του CO2 που είναι οι πιο επικίνδυνες στον κόσμο σήμερα, προέρχονται από τα στόματα εκείνων που, χωρίς οποιαδήποτε πραγματική επιστημονική ένδειξη κανέναν έλεγχο στην πραγματικότητα, τη βασική ανθρώπινη φύση ή την κοινή λογική αναπαράγουν την πιο πρόσφατη ατυχή ενσάρκωση της θεωρίας του  Malthus. Σύμπτωση ή κακόγουστη φάρσα; Ο δημογραφικός χειμώνας που έρχεται στη χώρα μας θα έχει πολύ πιο βαριές συνέπειες από την υπερθέρμανση του πλανήτη. Τα στατιστικά στοιχεία όσον αφορά την παιδεία, το ασφαλιστικό, την υγεία, την οικονομία, την ανάπτυξη και την άμυνα της χώρας είναι αδιάψευστος μάρτυρας…
 
 
 
    

Διατελούμε με εκτίμηση

      Για την ΠΕνΕΠ

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                       Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

   ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΟΒΑΤΑΣ           ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

Πρόσφατα άρθρα